22 november -15 Vänskap är viktigt.....

.... och vänner kan man väl aldrig få för många av!
Ibland behöver man sina vänner extra mycket
och det är härligt att veta att de finns
såväl nära som långt borta!
 
.
Dagens kort gick till en vän
som behöver lite extra kramar.
Den fina digin är färglagd med Distress, som vanligt.
Papperen är från ett loppisblock
som jag delade med Monika på Bollnästräffen
så jag vet inte fabrikat.
Fina rosenpapper är det som inspirerade idag.
 
 
Djupdök i mina blomsterkorgar
och fick ihop en massa rosa rosor.
Knopparnas stjälkar snor jag ihop
för att få knopparna där jag vill ha dem.
Sen sätter jag de större rosorna och bladen
så att den nedre delen av stjälkarna döljs.
 
 
Det småblommiga papperet
fick pryda insidan.
Kramstämpeln kommer från InkyWings.
Den andra stämpeln är också ett "sekond-hand-fynd".
 
 
Baksidan.....
 
 
....kuvertet och...
 
 
.....kortet och kuvertet.
 
Idag är jag så återställd att jag vågade mig på
en härlig lång promenad.
Lite tröttare än vanligt blev jag allt
men såå härligt med mycket frisk luft i lungorna!!
Har hört att snön fallit tätt söderut.
Här har vi dock bara lite puder än
men hoppas på mer!
 
Hoppas du haft en skön helg
med lagom mix av vila och stimulans!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Sindra

Åh vilket underbart kort! Den vännen som får det kortet blir säkert jätteglad!
Jag tycker verkligen om hur du plockat upp rosorna från det vackra pappret. Stämpeln på insidan är superfin. Ja, båda två men särskilt den nedre.
Här är det fortfarande barmark men det är minusgrader så det märks att vi närmar oss en kallare tid nu.
Ha det gott!
Kram!
Marianne

2015-11-22 @ 17:03:55
URL: http://sindras-gnistor.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Fint kort. Gillar rosarrangemanget 😊

2015-11-22 @ 17:23:41
Postat av: Anonym

Men vilket otroligt fint kort det kommer garanterat din vän bli glad för. Snygga färger och undrbara rosor, kramar från Pysselsandra 💖

2015-11-22 @ 18:50:46
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Åhhhh! ett sånt underbart vackert kort, me like:))
Du har färglagt stämpeln såååå fint:) Pappret var jätte vackert och blomarrangemanget passade ju perfekt till:))Insidan blev väldigt fin den med och så vackra textstämplar:) Kuvertet blev en riktigt 10-poängare:))Du är sååå duktig Margareta!

Ha nu en fin dag imorgon:)
Kramizar Marie

2015-11-22 @ 21:43:33
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0