4 november -15 Vad vore livet utan vänner???

Vi har ju flyttat runt en hel del i Sverige
och samlat på oss vänner
på alla ställen där vi bott.
Några har vi tät kontakt med
trots avstånd.
Andra blir det ganska sporadiskt
att vi hörs av
men vi finns där för varann ändå!!
 
Facebook har ju gjort det lättare
att ha kontakt i vardagen
även över avstånd.
Dessutom har jag via kortmakeriet
fått kontakt med många goa rara tjejer
som jag numera räknar som vänner
även om vi ibland inte ens träffats irl.
 
Några av dessa har jag fyndat riktigt scrapgodis av
och några har t o m skickat brev
med en massa fint att skapa av!
 
 
Det här härliga papperet
fanns i en bunt jag fyndade hos rara Ulrika.
Har väntat på inspiration och mer att kombinera det med.
 
 
Så såg jag den här fina freebien
och kände att den skulle passa precis
och så fick jag ett superpaket
från rara Marie med bl a
en massa fina utstansade stjärnor
och då föll allt på plats!!
 
 
På Annicas scrapkalas i lördags
började jag färglägga de söta nissen
och nu är det ett färdigt kort!
Det rödprickiga är baksidan på stjärnpapperet.
Kolla så perfekt stjärnorna passade!!
(Upptäckte att jag har en av Maries dies själv
så jag kunde göra den gröna.)
 
 
Insidan....
 
 
....baksidan....
 
 
....och kortet med sitt kuvert.
Riktigt juligt röd-grönt blev det den här gången!
 
Jag lär nog fortsätta visa julkort
ganska ofta nu ett tag.
Hoppas du inte tröttnar!
Ha det bra! Var rädda om varann!!
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååå gulligt julkort du gjort igen:) Så kul att se att du hade användning av scrapgodiset;)Sött motiv som du färglagt såååå fint:))Härliga papper och kuvertet blev ju så läckert:))
Klart vi inte tröttnar på dina julkort, inte jag i alla fall;)

Må så gott vännen
Kramizar Marie

2015-11-04 @ 19:14:15
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0