5 oktober -15 Stjärnor och glitter....

I Ulrikas papershög, som jag köpte,
fanns det flera papper med stjärnor.
Ett hade härlig glans också
och blev också basen för ett julkort.
 
 
En annan av Carinas fina tomtar
fick vara med på det här kortet.
Valde att accentuera det blå
och det glittriga.
Det fina glittriga papperet
som jag stansat stjärnor i 
hittade jag hos gulliga Zornitsa på Scrapparazzi.
Åsas fina poststämpel
monterade jag på en utstansad stjärna,
som jag glittrade i kanten med Stickles.
 
 
Insidan gick också i stjärnornas tecken.
 
 
Även baksidan fick massor av stjärnor.
 
 
Det fina glansiga kuvertet.
 
 
Jag har kört vidare på det glittriga temat
ocg lagt en rand med Gelly Roll Clear Star
runt alla papper.
Det är ju så lätt att följa kanten 
med spetsen - blir som en linjal ;-)
 
Har sett på TV ikväll att nu är det slut
på det overkligt varma och soliga höstvädret.
Nu blir det mer normalt höstrusk
med tid för scrap och mysiga kvällar
med soffmys och tända ljus.
Ha det gott och var rädda om varann!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Vilket härligt julkort med en supersöt tomte som du färglagt så fint:))))Läckert med alla stjärnorna och kuvertet gillade jag massor:))
Ja nu är nog det vackra höstvädret slut för i år!
Här har det regnat idag, fast det behövs verkligen regn också nu efter den torra hösten!
Välkommen in och kika hos mig:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-11-05 @ 22:03:09
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0