15 juli -17 Urgammalt papper...

......som jag hittade i mina gömmor
bara MÅSTE jag göra ett kuvert av!!
 
 
Visst är det läckert!?!
Det stod BoBunny 2007 på baksidan!!!
Undrar var jag hittat det - loppis kanske....
 
 
Jag var hemma i Gävle ett par dar
efter vår lilla roadtrip med Åsa
och mina DistressMarkers var i Björkebo,
så jag letade i mina gömmor
och fann ett ganska passande färdigt motiv.
GRATTIS är stansat med en die från RoxStamps
som jag köpte på Pysselskafferiet
(vilken guldgruva!!).
Stansade både en rödrosa och en vit
och monterade så det blev lite skuggning.
 
 
Som vanligt har jag monterat
de olika papperslagren med distanskuddar.
Runt motivet och på blommorna
har jag glittrat med Stickles Star Dust.
Hittade den, som är min favorit,
hos PysselStina på Pysselskafferiet
och blev såå glad,
eftersom mina höll på att ta slut ;-)
 
 
På insidan ser man lite mer av det fina papperet.
Dekorerade med några blommor
stansade med Flower Punch
och en fjäril stansad med en punch
från Martha Stewart.
Texten fick jag skriva för hand
eftersom alla Grattisstämplar
fanns i Björkebo.
 
 
Skäligen enkel baksida
som dessutom blev lite sned,
men, men, det ska väl synas
att det är handgjort ;-)
 
 
Här ser du kortet med lite av framsidan på kuvertet,
som också blev ganska snygg.
 
Nu har vi åter landat i Björkebo
och jag ska börja packa upp 
allt godis jag hittade på Pysselskafferiet.
Känner mig så inspirerad!!
Så kul med nya "kuvertpapper"!!
Lite annat som jag villhövde hittade jag också förstås.
Det kommer att synas här längre fram!
 
Ha det nu gott!
Kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0