20 december -18 Stjärnor som glimmar....

.... finns det på dagens kort.
 
 
Inspirationen kom från en spillbit,
som så ofta i mitt skapande.
Det stjärnmönstrade mönsterpapperet
gav alltså idén.
Letade i mina cardstockbuntar
och hittade orange och ljusblå cs
som matchade bra.
Stansade ut i båda dessa samt vitt
med dien Kopplade stjärnor från Gummiapan
D160411.
Sen var det bara att pussla ;-)
Jag har glittrat alla stjärnorna
med Wink of Stella Clear.
Några blingstjärnor fick också vara med.
 
 
Jag har använt glitterpennan
Sakura Gelly Roll Clear Star
runt alla papperens kanter och runt alla stjärnorna.
God Jul är stansat med die
från Mos pyssel (tror jag)
Jag la sen Glossy Accent på bokstäverna.
Distanskuddar har jag använt
mellan alla papperslager, som vanligt.
 
 
Insidan med samma mönsterpapper
och några överblivna stjärnor.
Stämpel från ett av Panduros julset.
 
 
Enkel baksida med min lilla namnetikett.
 
Ja det finns några julkort kvar att visa,
så titta gärna in igen om du vill!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh så vackert kort och lite annorlunda. Jag ser att du lägger ner mycket på detaljerna. Det gör kortet lite extra.
Äntligen har jag gjort ett inlägg på min blogg. Vi var utan Internet ett bra tag . Varför kan du läsa om i mitt inlägg.
Hoppas du/ni får en riktigt härlig jul. Vi ses härinne snart igen. Kram Eva

2018-12-21 @ 17:59:22
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0