3 december -18 Bingoutmaning....

.... brukar vara ganska lätt och roligt,
men på julträffen i Bollnäs
kom denna bingobricka - suuupersvår tyckte jag.
 
 
Med hjälp av goa Kerstin, som hade pepparkaksknappar,
lyckades jag till slut få till mittenraden lodrätt:
pepparkaka, gran, paket, äpple och glitter.
 
 
Grandien från gummiapan är toppen
för en spillpapperstok ;-)
Hittade också ett papper med granar
med glittriga toppstjärnor i en spillpapperspåse
som jag fått av en generös kompis.
De söta pepparkakorna jag fick
kommer från Youdo.
Paketen vek jag till av spillbitar
och knöt om med "snören" som fanns kvar
efter ett av kiten till en annan utmaning.
Äpplet är en glittrig enemeldot,
som jag försåg med skaft, blad och "fnas".
 
 
Som du ser har jag använt
en hel del distanskuddar även idag.
 
 
Insidan
 
 
Baksidan
 
 
Eftersom detta blev ett spillpapperskort
fanns inte papper till ett kuvert
men jag tyckte det passade så utmärkt
med ett rött köpekuvert,
att jag vill visa det tillsammans med kortet.
 
Det blev flera utmaningskort under träffen
och de kommer förstås här snart,
men imorgon ska ni få se
ett grattiskort till en passionerad fiskare.
Ha det bra tills dess!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0