7 december -18 Glitter och glamour....

.... var det på en del spillpapper jag fick,
bland annat detta fina.
 
 
Eftersom papperet var så snyggt 
så tyckte jag att det inte behövdes
så mycket dekor.
Den fina textstämpeln från Reprint
passade precis i den största av Cherry Lynns
Horizon Fishtail Banners.
Satte fast den med en röd brad
i mitten på en stor röd blomma bakom texten.
 
 
Som vanligt har jag använt distanskuddar
mellan de olika papperslagren
och under vimpeln,
som jag också böjt lite i flikarna.
Tre bradshjärtan och lite bling
fick räcka som ytterligare dekor.
 
 
Insidan fick en röd ram
och dekor av mönsterpapperet,
röd blomma och bradshjärtan.
Julstämpeln hör till mina äldsta
och jag minns inte längre varifrån den kom.
 
 
Enkel baksida.
 
 
Visar kort och kuvert, trots att det är
ett köpekuvert idag (spillpapper räcker ju sällan till kuvert).
Tyckte dock att det blev snyggt
med det här röda kuvertet.
 
Roligt med lite glitter och glamour
bland julkorten!
I helgen ska jag försöka börja skriva dem,
men jag har många "obloggade" kvar,
så du kommer att få se en hel del här
även framöver,
så välkommen åter!!
Kramisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0