14 april -20 Nu är det framme....

... kortet jag skickade till Norge.
Det var spännande att se
om det skulle hinna fram i tid.
Det gjorde det inte,
 men födelsedagsbarnet blev glad ändå ;-)
 
 
Jag använde ett motiv från Momas
som fanns i mina gömmor
(hon har ju tyvärr lagt ner)
Färgla som vanligt med Distress Markers,
vattenpensel och glitterpennan
Sakura Gelly Roll clear star.
De fina kanterna är stansade med 
dies från Crea Nest Lies.
 
 
Monterade papperslagren med distanskuddar.
Som vanligt köpte jag dem hos Biltema
och klippte sen  i lagom bitar.
 
Textstämpeln är från Jess Ink.
 
Garnerade med en prickig rosett
med en glittrig hjärteknapp på mitten
och lite bling.
 
 
Insidan dekorerade jag med blommor
som jag gjort av stansade blommor
och en nederkant stansad med
en kantstans från ek-success.
Den klarblå kanten är spill
efter den stansade kanten på framsidan.
 
Textstämpeln är från Pysselskafferiet:
SP219
 
 
Kuvertet
 
 
Baksidan
 
 
Ja, här är då kortet med sitt kuvert.
Det blev uppskattat - och det gläder mig!
 
Ikväll regnar det - skönt - det behövs,
denna torra och blåsiga vår!
Vinden har mojnat lite - hoppas det håller sig.
Är lite trött på att kämpa mig fram i motvind
på våra promenader.
(Nåja, halva vägen var det ju medvind idag)
 
Vi fortsätter vara "distanserade"
men kan ju tack och lov gå ut!
Var rädd om dig och de dina!
Kramar!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fina fotomattor/ramar runt motivet och snygg rosett. Kul text på insidan =) kram

Svar: Ja visst är den bra den stämpeln ;-)!! Den kommer från Pysselskafferiet!Tack för besöket och kommentaren! <3 Kram!
MormorMargareta

2020-04-23 @ 21:15:27
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0