10 oktober -20 Flera fynd....

.... i spillpapperslådan:
Hittade en påse med tags,
som jag fått av nån vän
och brunmönstrat papper i två olika versioner.
 
 
Jag har så många generösa scrapvänner
och har fått både spillpapperen,
diecuten med snöstjärnor
och det fina organzabandet,
som matchade änglavingen - TACK!!
 
Stansade en brun cardstock med die från
Crea Nest Lies XXL 70 CL Nest
att sätta bakom alltihop.
 
 
Några läckra halvpärlor
och brunt bling fick dekorera.
Jag böjde hörnen på tagen
och monterade förstås som vanligt 
med distanskuddar. 
 
 
Insidan fick skrivyta av en tag som jag klippte till
för att matcha framsidan.
Mönsterpapperet här har samma mönster
som det på framsidan men mindre.
En annan spillbit fick plats under tagen.
Den bruna kanten är spillet från framsidan.
Dekorerade med snöstjärnor
stansade med en punch från Martha Stewart
och lite bling.
 
 
Baksidan, där min namnetikett 
fick en ram stansad med die
från Crea Nest Lies XXL 69 CL Nest.
Inte heller det här spillpapperskortet
kunde få ett matchande kuvert tyvärr.
 
Ikväll har vi varit hos Åsa och Magnus
och hjälpt dem rensa en väldig massa trattkantareller,
som de plockat idag.
Sen bjöd de på varma mackor med stuvade trattisar.
Mums!!
Såå trevligt - och de har ett stort bord,
så man kan hålla bra distans ;-)
 
Hoppas du också haft en fin lördag!
Stay safe!!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Såna änglar får mig alltid att tänka på min mamma, hon tyckte mycket om änglar och just såna på bilden när det gäller avbildade änglar. Så läckert med tagen som skrivyta på insidan, smart! Kram

Svar: Tack rara du! <3Kram!
MormorMargareta

2020-10-25 @ 14:34:22
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0