14 januari -20 Barnbarn ...

... så härligt!!
En god vän har blivit farmor.
Klart jag ville gratulera.
 
 
Så roligt att få rota fram
lite andra papper än julpapperen!
Fann det med stjärnor,
som jag här använt till vimpeln,
men ville he lite mer kontrast
och det randiga ur spillpappersmappen 
fick bistå med det.
Cirkeln låg också där,
stansad ur baksidan av det randiga
för nåt annat projekt.
Stansade en cirkel med en die från Cottage Cutz
som jag satte bakom.
Det är lite pilligt att hitta nåt som passar i storlek
men nu ska jag skriva upp 
att de här två passar bra ihop ;-)
Den här heter CCB-056
Nested Stitched Eyelits Cirkle Set.
 
 
 Grattisdien är från Gummiapan
och Farmor & Farfar fanns med
i Roxkalendern -19 eller -20.
 
Blommor ur mina gömmor
och de söta bladen är från
Crea Lies Duo Dies.
 
 
Insidan fick några stjärnor,
en bit av det randiga papperet
och hörnen stansade med "stjärtstansen"
precis som på framsidan.
 
 
 Kuvert i det stjärnmönstrade papperet.
 
 
Baksidan men min namnetikett
med kant stansad av en mindre die
från samma set som framsidans cirkel.
 
 
Kort och kuvert har kommit fram till min vän,
så nu kan jag visa det här.
 
Nu snöar det för fullt.
Vi skottar och skottar - gratis motion!
Älskar snö!!
 
Ha det gott!
 Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt som du skriver att få skapa i lite andra färger än julkortsfärger så att säga. Härligt med lite våriga färger, nu längtar man till våren =) kram

Svar: Tack för rar kommentar! <3Kram! <3
MormorMargareta

2021-01-24 @ 21:24:13
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0