22 januari -21 Till en vän....

.... skulle jag skicka lite grejor
och då måste jag ju skicka med ett kort ;-)
 
 
Jag har kommit på att jag kan använda
en gammal spellbindersdie
Big Square Square
när jag vill göra en sån här tag.
Jag skär till en lagom bit cardstock,
och lägger dien diagonalt
med ett hörn rakt upp.
Sen gäller det att sluta veva
när jag stansat ur bara hörnet ;-)
 
De fina vintagebilderna kommer från
Melissa Franses: Vintage Cut Outs VC 02.
Praktiska pearlstrips, där pärlorna sitter
på en limsträng, kommer från Kaiser Craft.
 
Textstämpeln kommer från
Jess Ink JI-19003 Vänskap.
 
 
Blomhörn med en bukett
ur mina gömmor.
Bladen är stansade med en die
från Skapat av's julkalender.
Blomstjälkarna har jag snurrat
runt en virknål (av allt)
för att få de där spiralerna.
 
Glittrade förstås en del med Sakurapennan
Gelly Roll Clear Star #700.
 
Det behövdes en del instruktioner
till det jag skickade,
så det blev bara handskriven text på insidan
och den visar jag inte ;-)
 
Slut för idag alltså.
Första dagen på länge utan promenad - det spöregnade!!
 
Ha det gott!
Var rädd om dig!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ett fint kort till vännen.

Svar: Tack Åsa för att du lämnar ett spår här inne! Kram! <3
MormorMargareta

2021-01-23 @ 19:10:59
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Maria

Kul att skicka lite grejer och skicka med ett fint kort =) Tagen på kortet blev så fin, snygg form. Kram

Svar: Kom på att jag kunde använda en gammal spellbinderdie jag har på diagonalen för att stansa toppen på tagen.Kul när man kommer på nåt sånt!
Kram! <3
MormorMargareta

2021-01-24 @ 21:14:51
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0