5 mars -23 Veckans julkort v 9 ...

... blir lite sent bloggat
eftersom jag "årvt" Kjells dunderförkylning.
Trodde in i det sista att jag klarat mig
eftersom det är drygt två veckor sedan 
det bröt ut för honom.
  
 
 På träffen här i Gävle i tisdags kväll
fick jag låna en jättefin hjärtedie
av en vän
och det var den som inspirerade
till det här kortet.
Visst är det läckert!!
 
I paketet från en annan vän
fanns det här fina Maja-papperet.
Även de gröna utstansade hörnen
är en gåva från en vän.
Glömmer ofa att använda sånt som ligger
i mina gömmor för utstansat.
 
Textdien kommer från en julkalender,
kanske 2021?
 
Ett hjärteband längst ner,
pärlswirls ffrån en gammal ask
från Panduro,
pärlor i hörnen, som är stansade
med konkab hörnstans från ek-success.
 
 
 Insida i samma stil
med textstämpel från Jess Ink.
 
 
Baksidan fick det hjärta,
som blev när jag stansade framsidans hjärta
under min namnetikett.
 
Nu kryper jag ner i sängen igen...
Host och nys och näsa som droppar...
Tur det inte smittar via webben!!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Men oj vad du har ordning på vad du har i dina lådor. Det blev ju ett jättefint julkort . Man kanske skulle göra en inventering !!!!!!!!!!!!
Ha det gott. //Eva

Svar: Hej Eva! Jag har verkligen fått chansen att inventera och sortera i mina gömmor efter den stora översvämningen. Oj vilket jobb - inte klart än - men oj så mycket "bortglömt som kommit fram!!
Gör du en inventering, så kommer du att upptäcka hur RIK du är!
Ha det gott i detta konstiga vårväder! Kram!
MormorMargareta

2023-03-06 @ 15:33:08
URL: http://evaspysselsida.blogspot.com
Postat av: Maria

Så fint spetshjärtat var på framsidan och läckert med pärldekorationerna. Kram

Svar: Det är härligt med generösa scrapvänner, som lånar ut fina saker!!Kram!!
MormorMargareta

2023-03-25 @ 21:59:59
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0