15 februari -11 Vacker, snövit och iskall vinterdag.

Perfekt scrappardag alltså! Efter en rask och skön promenad tillsammans med bästa vännen och hennes hund lockade scraphörnet.



Upptäckte att en av våra ungdomsvänner fyllde jämt i söndags - hade ingen aning förrän jag såg att en annan vän grattat henne på FB. Den här igelkotten jäktar för att hinna, men har ju tyvärr ingen möjlighet att lyckas. Bättre sent än aldrig, får man kanske säga i alla fall! Kortet borde vara framme nu.



Tyvärr lyckades jag inte så bra med fotot, men visst blev kuvertet fint med sitt läckra "foder".

Så ska kortet ner i sitt kuvert och starta sin resa till Västkusten. Ovanligt "blek" färgställning för att vara jag, men jag har ju bestämt mig för att inte "fastna" i en "mormormargaretastil" utan försöka utmana mig själv att göra lite olika stil på korten.

Hoppas att vår vän blir glad fast igelkotten inte hann fram i tid till födelsedagen!

Roligt att du tittade in hos mig! Lämna gärna en kommentar innan du går vidare - det är alltid roligt att se vem som hälsat på och vad du tycker.

 


Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Wow! Du gör så fina kort. Det är så kul att du äntligen fått blogg så jag kan se allt fint du gör.

2011-02-16 @ 08:58:43
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Jättefint kort

2011-02-19 @ 23:02:51
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0