5 december -12 Håll tummarna!!!!!

I förrgår la blogg.se upp två identiska inlägg :(
Igår "släppte" bredbandet gång på gång,
så mitt fina inlägg försvann hela tiden
och jag lyckades aldrig få till det :(
 
Nu ska jag göra ett nytt försök!!
Håll tummarna för att det ska lyckas!!!
 
 
 
Har gjort ett gäng julkort i A6-storlek i lite enklare utförande
och utan ega kuvert.
Eftersom jag skickar så många julkort
och alla mina vänner inte är kortfreaks
får det bli så här.
 
Hade hoppats på dagsljus för att fota korten
men i detta snöväder blir det aldrig tillräckligt ljust,
så nu har jag fallit till föga och fotat i lampljus.
Tyvärr har jag lyckats skugga nedre högra hörnet
men det får ni stå ut med ;-)
 
 
Har köpt fina små bilder och använt papper ur spillådan,
band och spetsar, peel-off-text och
så har stansar och cuttlebugen fätt jobba en hel del.
 
 
På det övre kortet blänker det tyvärr lite i motivet.
Som du ser har jag ibland gjort två kort på samma tema
men de är ju ändå olika.
 
Nu slutar jag för idag
och hoppas att det fungerar nu.
Återkommer med fler julkort imorgon,
om blogg.se och mitt bredband står mig bi!
Kul att du tittade in hos mig!
Extra glad blir jag om du lämnar ett spår innan du går vidare!
 
Här vräker snön ner
och jag kurar inne och försöker kurera mig.
Förkylningen blomstrar
och som grädde på moset ramlade jag igår
då jag var till apoteket.
Jag slog svanskotan illa och en axel,
så jag har ont när jag sitter och går :(
 
Hoppas du har det gott!
I år lär vi i alla fall få en vit jul!!!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Kortet med den svarta ramen är helt underbart! Jättesmart med mindre kort.
Usch, vilken otur du har! Håll dig inne och kurera dig, inne är det inte halt. Och hoppas att bredbandet blir bättre oxå.
Kramar

2012-12-05 @ 21:14:35
URL: http://kreativgegga.blogspot.com
Postat av: Onkis

Glada dom ska bli spm får dessa fina kort till jul.
Hoppas att du inte skadade dig mycket,lova att vara försiktig nu.
Kram!

2012-12-05 @ 22:20:11
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Inga

Så fina kort du gjort.
Så tråkigt att du gjort dig illa....stanna inne och kurera dig.!
Kram Inga

2012-12-06 @ 05:14:17
URL: http://gittanspysselsida.blogspot.com
Postat av: Anonym

Fina kort med fina detaljer. Usch för att ramla. Hoppas du inte blir för stel.Ta det lugnt och jag önskar dej en bra dag. Själv håller jag mej inomhus. Knäna är lite bättre, men det går långsamt.
kram bibbi

2012-12-06 @ 08:00:14
Postat av: bili

Jag som är anonym ;) kram bibbi

2012-12-06 @ 08:01:03
URL: http://kortfonstret.blogspot.com
Postat av: Annelie

Men då, vilken otur du har haft den senaste tiden med både datastrul, förkylning & så att du ramlat :( Hoppas att du inte skadade dig allt för illa!
Lite tur såg jag dock här längre ner att du hade haft också, och fått lite nya möbler till pysselhörnan, ska bli kul att se sen :)
Som vanligt en massa fint ögongodis att njuta av också, härligt!
Ta hand om dig!
Kram Annelie

2012-12-06 @ 11:35:40
URL: http://annelieskort.blogspot.com/
Postat av: http://pysselsandra.blogspot.se

Hej =)

Men vilka fina kort du har skapat! Så söta och vad fint att göra dom i detta format i stellet för dom vanliga tråkiga. Tycker om dom alla och försår att det är tråkigt att du inte fick fotona som du ville men jag har samma problem. försöker fota när det är en gnutta sol framme mitt på dan men det är svårt att få fina foton på sina alster nu....

Ha en trevlig torsdag och tusen tack för dina fina komentarer dom gör mig så glad =) Kram Sandra!

2012-12-06 @ 12:29:55
Postat av: Katja

Hejhej!

Nu har jag länkat till dig och naturligtvis har du tillåtelse att göra detsamma.

Smart att göra flera enklare och liknande julkort. Får nog anamma det jag med om jag ens skall hinna med att få till kort till de närmaste ens. Dåligt med tid med en lilleman i huset :).

Gillar det gammaldagsa i din scrapping.

Ha en fin dag i snön.

Kram

2012-12-06 @ 12:42:48
URL: http://mmissledz.com
Postat av: Iffa

Men du, vilken otur att du ramlade....usch, det där måste göra ont, svanskotan är ju så eländig att slå i.Min dotter som har reumatism har haft inflammation i svanskotan....visade det sig efter många om och men....hon kunde inte sitta ordentligt på över ett halvår så jag hoppas att din smärta försvinner ganska fort för det är hemskt att inte kunna sitta ordentligt utan smärta.
Du har i alla fall turen med dig att blogg lade upp ditt inlägg....och bara ett då oxå =)
Så fina kort du gjort!
Vad snygga hörn du har gjort på det första kortet!!!
Kort nr 2 hade du en väldigt tjusig utstansad sak bakom bilden =) Den gillade jag!!!
De två sista korten är fina, olika men ändå lika, jättekul att se sånt och hur man kan göra olika av samma material.
krya på dig!

2012-12-06 @ 19:21:32
URL: http://iffasscrap.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0