24 juli -15 Lazy days.....

.......har vi haft i Stockholm tillsammans med Åsa.
Så härligt att få några dagar tillsammans!
 
 
Kortet gjorde jag i Björkebo innan vi åkte.
Hittade gamla godingpapper i skåpet.
Kajsans fina pippi fick också vara med.
 
 
Blomhörnet.
 
.....
 
 
De fina metallhörnen har jag fått från en scrapvän.
Lazy days-stämpeln passade precis i min lilla entumspunch.
 
 
Kortets insida med ytterligare ett par textstämplar.
 
 
Baksidan och......
 
 
 ....så förstås kuvertet.
Dagens kuvertpapper kommer från BoBunny
och är ett "säkert kort" tycker jag!
Om du kikat in hos mig förr i bloggen
har du kanske sett det förr - även i andra färger.
 
 
Här är då dagens kort och kuvert.
Hoppas du haft några "lazy days" med vila och avkoppling.
Vi behöver det så väl mellan varven!!
 
Vi var både en sväng till goa Zornitsa på Scrapparazzi,
till Penstore och till Pyssloteket Åsa och jag,
så nu har vi en hel del godis att inspireras av!
Riktigt längtar efter att "få sätta tänderna i det"!
 
Idag har jag varit och uppvaktat en god vän som fyllde 80!
Det kortet kommer här - kanske redan imorgon....
Kram!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Finfint kort med söta pippin och fina detaljer.

2015-07-24 @ 22:14:30
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Nu var det ett tag sedan jag kikade in till dig;)
Det här pippi kortet blev sååå läckert:))Så vackra papper och blomhörnet.....jättefint:))Även så kuvertet:)

Må så gott
Kramizar Marie

2015-08-05 @ 22:56:20
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0