17 juli -16 Vänskapskort....

.... i spillpapper igen.
 
 
 Dök ner i en av mina spillpappersmappar
för att fixa ett "snabbkort".
De här s t o r a blommorna
som jag fyndade i en grupp på fb i våras
hjälper verkligen till
i ett sånt här läge ;-) !!
Den vita kanten är stansad
med en kantstans från Martha Stewart.
I hörnen har jag använt min "älskling" - "stjärtstansen".
Stämpeln tror jag är från Pysseldags
(har varit lite dålig på att anteckna).
 
 
 Insidan med en fin vänskapsstämpel
från Vilda.
 
De små pappersrestar jag hade
räckte definitivt inte till kuvert.
Fårt kanske "uppfinna" spillpapperskuvert"
i lappteknik - men är inte där än ;-)
 
Det blev ett kort i alla fall!!
Blir alltid så lycklig av att "klappa papper" en stund!
Kanske du får inspiration
att klappa lite också
och kanske låta dina spillpapper
komma till användning.
Ha det gott och var rädda om varann!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Underbart

2016-07-17 @ 09:22:44
Postat av: Anonym

Underbart fint!!! Ännu ett fantastiskt kort av spill 😄 Helt otroligt att du får ihop det så här!! Kram Cicci

2016-07-17 @ 14:40:23
Postat av: Åsa/asamia

Du kan det där med spillpapper du, blir alltid så fint och så även denna gång.Stilfullt och snyggt kort med fin text och blomma. Puss på dig! ♥

2016-07-17 @ 16:38:07
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Anonym

Helt fantastiska kort,Återigen👍 😊Marianne S

2016-07-17 @ 17:29:58
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Ett så vackert kort i härliga papper/färger:)Den stora blomman var så fin:) Du är så duktig att få ihop det med spillpapper:))
Sitter just nu i sommarstugan på utealtanen och regnet strilar ner. Tur den är inglasad;)

Hoppas allt är bra med er:)
Kramizar Marie

2016-07-18 @ 17:09:39
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0