22 juni -17 Bloggtorka...

... har det verkligen varit här ett tag.
Jag har haft så mycket annat för mig:
trädgårdspyssel i massor
och guldbröllopsfirande.
Idag fick jag i alla fall en stund
vid kortmakarbordet här i Björkebo.
 
 
Det blev ett midsommarkort idag.
Spillpappersbitar i gröna nyanser
och blommor i krans
känns som midsommar för mig.
Texten har jag skrivit själv.
 
 
Det gick åt en del distanskuddar
när jag byggde upp kortet
med olika lager.
En utstansad bladkrans ligger bakom blommorna
och syns lite bättre här.
Martha Stewarts kantstans,
som vi kallat mustaschstansen
har jag använt i kanterna.
 
 
Till insidan använde jag en die
från Marianne Design: Creatable Petras circle
with bird (fast fågeln använde jag inte idag)
Den är jätteläcker tycker jag!
Köpte den från Skapat av.
Sommarhälsning är en stämpel från InkyWings.
 
 
Enkel baksida
med ett av mönsterpapperen
och min namnetikett.
 
Nu vill jag önska dig en riktigt härlig midsommar!
Vi firar i Björkebo, Kjell och jag
och så på Fagernäs imorgon kväll förstås.
Jag ska hjälpa till med kaffeserveringen
så det blir nog fullt upp!
Var rädda om varann!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0