26 juni -17 Lite CAS kanske....

.... eller???
 
 
Ett rosa spillpapper med glittriga stjärnor
hittade jag i skåpet här i Björkebo.
Stjärnorna i övre hörnet
är stansade med en die
som jag lånat av Åsa.
Stjärnorna i nedre hörnet
är stansade med dies ur setet
Nellie's multi frames MFD 050.
 
 
Jag har monterat det rosa papperet
och de olika större stjärnorna
samt Åsas stämpel med distanskuddar.
Den stora vita stjärnan har fått en kant
av Stickles Stardust,
som glittrar fint ikapp med stjärnorna
på det rosa mönsterpapperet. 
 
 
Insidan fick den sista lilla remsan 
av mönsterpapper överst
och rosa cardstock nederst.
Dekorerade med stjärnor som blev över
när jag stansade stjärnorna till framsidan
och tre små blingstjärnor.
Jag har ritat en ruta
med en Gelly Roll-penna clear star
runt papperen och gjort en skrivruta.
Syns dåligt på fotot
men glittrar vackert på kortet.
 
 
Baksidan med min namnstämpel
och dekor av spillet
efter stansningen av den rosa stjärnan till framsidan
och en liten "spillstjärna".
 
Regnig förmiddag inspirerade oss
till storstädning av Björkebo.
Sen belönades vi med gofika i Bollnäs
och en lång härlig promenad
i halv storm men utan regn.
Såå nöjd med dagen!
 
Ha det gott! - Det har jag!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt! Älskar enkelt!

2017-07-03 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0