27 juni -17 Älsklingsfärgen....

... är nog i alla fall TURKOS <3
 
 
En liten spillbit av det ljuvliga papperet
med blåklockor hittade jag
och sen en lika ljuvlig bild
i matchande färg.
Den gula mönsterpräglade spillpappersbiten
tog upp färgen i tösens bukett
och spetsen underströk det romantiska.
 
 
Plockade fram "stjärtstansen" till hörnen,
letade fram lite turkosa prickar
(från REA på Panduro)
 halvpärlor och blommor - så blev det ett kort ;-)
 
 
På insidan fick en snirklig ram
stansad med en die från Leabilities
inrama skrivytan med gratulationsstämpeln.
Hörnen hör till samma die-set.
 
 
 Enkel baksida.
 
 
Eftersom det är ett spillpapperskort
blev det inget matchande kuvert idag
men jag bjuder på ett till foto
av den söta tösen.
Du ser nog att jag även idag
använt distanskuddar att montera motivet med.
 
Första dagen helt utan regn!!
Oj så vi njöt, trots att det blåste halv storm!! 
Tvätten torkade snabbt i vinden.
 
Promenaden gick till Orbaden
där Kjell fick cappuccino och toscabakelse
och den goa tjejen
gjorde fruktsallad åt mig
när jag sa att jag inte ville ha kaffebröd med socker.
Vilken pärla!!
 
Ha det gott!
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0