8 mars -17 Grattis till liten tjej....

.... skickade jag till i måndags.
Tänk att postnord skötte sig denna gång också!
Tror att de har bättrat sig ;-)
 
 
Visste att tösen gillade katter och rosa,
så då fick den här bilden passa tyckte jag.
Har som vanligt använt min "stjärtstans" i hörnen
på både mönsterpapperet och det vita bakom.
De söta rosa blommorna med pärla i mitten
är från Pentaloo, The Penny Lane Garden Collection.
 
 
 En enkel insida med plats för en hälsning
där jag använt ett "spill" från ett tidigare kort.
Om man tänker sig för när man stansar
och lämnar lite kanter kvar
kan man ju få användning för dem senare ;-)
Jag gillar ju att ta vara på alla bitar!
 
 
Baksidan blev så här.
 
Det blev inget matchande kuvert idag heller
eftersom det är ett spillpapperskort.
Gillar ju att ta vara på spillpapperet också
och då räcker mönsterpapperet
ju inte alltid till kuvert.
 
Ikväll har jag varit på "onsdagsträff"
tillsammans med ett mysigt gäng.
Då har jag också använt en del
av mina spillpappersbitar
och gjort ett kom-ihåg-block med magnet på baksidan
att sätta på kylskåpsdörren.
Dekorerade också en matchande tändsticksask.
Det blir bra presenter "i stället för en blomma".
Bilder kommer här så småningom.
 
Idag vaknade vi till den snörikaste dag vi haft i år.
Vi har verkligen mystiska vintrar nuförtiden!
Årstiderna verkar gå i otakt ;-)
Ta det försiktigt ute på halkiga vägar
och var rädda om er och varann!
Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Riktigt vackert kort med ett så fint motiv:)Snyggt med de rosa och bruna tonerna:)Söta små blommor:)
Här hos oss så börjar snön töa bort, det tycker jag är skönt:)

Må så gott
Kramizar Marie

2017-03-10 @ 12:30:08
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0