20 november -17 God Jul ....

... till en av många kattälskare.
 
 
A6-kort med en spillbit av mönsterpapper
från My mindes eye.
Har stansat den i nederkanten
med en kantstans från ek-success.
Var jag fått kattbilden från har jag glömt,
men den passar bra till julkortet
till en av mina scrapkompisar.
Har monterat den i en ram stansad i hörnen
med en punch från Panduro.
Den gör hörn där man kan sticka in en bild
eller ett mönsterpapper.
God Jul är en die från Rox Stamps.
 
 
Har använt distanskuddar 
när jag monterade bilden med sin ram.
Ett par röda körsbärsblommor
och några grankvistar som jag stansat
med en Martha Stewart-punch, sitter i hörnet.
 
 
Insidan med en julstämpel
från Panduro.
 
 
Baksidan
 
 
Ett rött köpekuvert fick fullborda.
Så skönt att se julkortshögen växa
nu när det snart är dags att börja skriva dem.
 
Idag har vi haft en sån där riktigt grå novemberdag.
Det har inte varit riktigt ljust
på hela dagen
och vi har bara ett litet tunt lager snö
som precis täcker så man inte ser isfläckarna.
Livsfarligt för oss flitiga promenerare!!
 
Var rädd om dig och varandra!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Åhhh så fint kort. Är man kattälskare blir det ett succe´kort.
Ha det gott !!Kram Eva

2017-11-21 @ 11:15:35
URL: http://evaspysselsida.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0