10 augusti -18 Grattiskort till en kille....

.... i familjen visar jag idag.
Det är Dennis som fyller några och 20
och han har en säker smak,
både vad gäller inredning och mat.
Svart är en favoritfärg,
så jag letade i mina pappersgömmor
och fick till det här:
 
 
Lite grått blev det ju också
och så guld som kombofärg.
Svart kortstomme och stjärnor
ur den där jättepåsen,
som Åsa hittade på DollarStore.
 
 
Jag har böjt stjärnorna lite
för att få lite liv i kortet.
Ett par guldiga stickersremsor
fick också förgylla kortet,
liksom lite guldigt bling.
 
 
Insidan med en tag instoppad 
i det utstansade hålet.
På baksidan av den finns vår hälsning.
Presenten bestod av matrelaterade ting:
fin chiliolja, havssalt från Camarge,
provencalska kryddor och läcker pepparblandning
samt en slant att köpa övriga ingredienser för
till en god middag.
 
Vi blev bjudna på en massa gott,
som de lagat och bakat,
så vi har varit mätta hela dagen! ;-)
 
Är tillbaka i Björkebo
efter dagens blixtvisit i Gävle.
Vi ha så spännande och omväxlande väder f n:
spörign i morse innan vi åkte,
jättevarmt i Gävle och sen
full storm när vi kom tillbaka hit,
fast soligt och varmt.
Undrar hur det blir inatt - om vi kan sova för stormen.
Omväxling förnöjer!
 
Kram!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0