4 december -18 Grattiskort till fiskaren ....

...... i familjen, Åsas Magnus,
som fyllde år igår.
 
 
Jag har ju mappar där jag samlat mönsterpapper,
som passar olika personer bland nära och kära.
Som ni vet är det många musiker,
så papper med notsystem har jag gott om,
men jag har också en "fiskemapp",
en seglarmapp etc etc.
Det här mönsterpapperet från "fiskemappen"
valde jag idag.
Öringen är ett bokmärke och jag har glittrat det
längs kanterna med Sakura Gelly Roll-pennan
Clear Star.
Jag ritade med den runt den fisk,
som fanns på papperet också
och på kortstommen längs kanten på mönsterpapperet.
 
 
 
Kompletterade med ett par sjöstjärnor
(pärlor köpta på DollarStore)
och ett ankare.
Grattis stansade jag i rött
för att ta upp det röda i sjöhästen och sjögräset.
 
 
Insidan
 
 
Baksidan
 
Något kuvert finns inte,
eftersom kortet ställdes vid Magnus "kuvert"
vid middagsbordet vid födelsedagsmiddagen
hemma hos oss.
Vi bjöd på porterstek - det gillar vi alla.
 
Ha nu en fin vecka
och ta det försiktigt om du ska ut på vägarna
för det varnas för halka!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0