19 februari -18 Vilken vänskapsdag....

.... jag har haft idag.
Åkte till Hedemora för att träffa 
många gamla vänner - några ända sen tidig ungdom -
och några nya.
Såå härligt!
 
 
Hade med mig vänskapskort till mina vänner.
En del har du sett här inne förut
men detta är "obloggat".
Jag har använt spillbitar
ur ett gammalt 8"-block,
som jag tror att jag fått av en god vän.
Den vackra textstämpeln är från Vilda.
Sen passade det ju bra
med en massa blommor till den texten!
 
 
Kortets insoda.
Med så här läckert papper
behövs det inte så mycket mer.
 
 
Det räckte till en lite större bit
på baksidan idag.
Matchade med en oval namnetikett idag
eftersom både fram- och insida
har utstansade ovaler.
 
 
Kuvertpapperet har en massa brev
tillsammans med blommor
och kommer ur samma pappersblock.
Ganska snyggt blev det tycker jag.
 
 
Visst matchar kuvertet kortet riktigt bra
även om det inte är samma papper!?
 
Monique, som fick det här kortet
tyckte mycket om det.
Hon och hennes man har en alldeles underbar trädgård
med massor av blommor,
men just nu är den förstås täckt
av ett ytterligt tjockt snölager.
Därför tyckte jag att de behövde lite
föraning av vad som komma skall
när snön en dag smält bort.
 
Hemfärden på moddiga vägar i mörkret
gick tack och lov bra
och snart väntar min sköna säng.
Ska bli såå skönt!
Ha det gott min vän och välkommen åter - det kommer mera!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Såååå vackert vänskapskort, me like:) Underbara papper och kuvertet blev riktigt läckert med alla brev:)Jätte fina textstämplar också:) Här har det kommit riktigt mycket snö nu. Jag skottar och skottar! Ikväll ska jag på Party Light (ljus party) ska bli trevligt:))
Tack för din rara kommentar inne hos mig, blev så glad:))) Det får bli att inhandla en sån där limpistol:)

Ha nu en fin dag, och var rädda om er:)
Må så gott!
Kramizar Marie

2018-02-20 @ 13:23:55
URL: http://mariespysselsida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0