2 februari -18 Februari - födelsedagsmånad

Jag har så många vänner
som fyller år i februari.
Samtidigt är det en månad som ska fyllas
med mycket annat också - just nu snöskottning
och en Londontripp.
Har fixat en del grattiskort i förväg
de här sista dagarna
så det "räcker" medan jag är borta.
 
 
Här dök jag ner i min mapp med gröna spillpapper
för att hitta nåt att matcha den här goa nallen med.
Älskar ju att göra av med spillpapper ;-)
 
 
Lite böjda pappershörn och distanskuddar 
ger struktur åt kortet.
 
 
Insidan blev så här.
 
 
Baksidan
 
Ingen av pappersbitarna räckte till kuvert
så detta kort får postas i ett cellofaskuvert,
tror jag.
 
Nej, nu får jag nog ta ett tag med snöskoveln
innan jag gör kväller.
Jag gillar ju snö, så jag ska inte klaga!
Bra och gratis träning får vi ju också,
särskilt om vi tar skottandet
lite i taget!
 
Ha nu en härlig helg!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Åhhhhh! så sött nalle kort, me like:))Du har färglagt nallen sååå fint:) Underbara papper och dekorationer:))
Här har vi fått snö också och just nu har vi -8 grader. Har varit ute och skottat idag också.

Ha nu en fin helg:)
Kramizar Marie

2018-02-02 @ 23:05:54
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: snojbi

Görfint och nallen är ju för söt

Kram
Marita/snojbi

2018-02-03 @ 19:43:45
URL: http://www.snojbi.blogspot.se
Postat av: A-M

Den här nallen är ju så söööööööt, jag vill kramas nu..

...kraaaaaaaaaaaaaaam


Ooopps glömde ju nästan - jag vill bara säga att jag gillade resten med. Så nu fortsättter vi kramaaaaaaaaaaas

Svar: Kram på dig!! <3
MormorMargareta

2018-02-06 @ 19:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0