19 juni -18 Work in progress....

... inför inspirationsträffarna på Fagernäs.
Nu är det precis en vecka kvar till första träffen
och jag har förberett en del alster
som visar olika sätt att skapa och tänka.
 
 
Ett mycket enkelt kort
med rivna kanter på mönsterpapperen
och handskriven text.
Ska nog bli några fler detaljer
men har tänkt att deltagarna
ska få vara med och påverka.
Diskussion också om färglära och färgval.
Återkommer med färdigt kort sen ;-)
 
 
Ytterligare ett halvfärdigt kort
monokromt av spillpapper.
Har med mig kakservetter i olika färger
och några dies med ord.
Tänker instruera i stansning
med Big Shot och Cuttlebug, 
som finns att använda.
 
 
Som du ser har jag inte klistrat klart
för att kunna visa hur jag tänkt
när jag satt dit mina spillpappersvimplar.
 
Det ska bli såå kul det här!!
Ser verkligen fram emot det!!
Har snart planerat och packat klart
och det är tur, för nu ska jag packa
inför midsommarfirandet i Björkebo.
Ser fram emot det också
även om det verkar som om vi
får klä oss varmt iår.
Undrar om sommaren varit nu i maj och början av juni
eller om den återkommer sen!?!
Glad midsommar!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0