16 november -18 Fars dag....

.... med firande till min egen pappa
var mer än 20 år sen.
Jag saknar honom oändligt!
 
Sen har jag ju min älskade Kjell,
far till vår dotter
men jag brukar inte fira honom.
Det sköter ju Åsa så bra!!
På Iggesundsträffen var det dock
en utmaning med farsdagskort,
så i år fick Kjell ett av mig ;-)
 
 
Med en scraptidning från tidigare i år
följde farsdagsstämpel och dies med bl a slips.
Dem använde jag!
Jag stansade ut en massa slipsar
ur spillpapper jag fått av en scrapvän.
Även bakgrundspapperetmed texten:
love and cherish forever with all my heart
passade ju bra till "my love"
sen 58 år.
 
 
Monterade alla slipsar på distanskuddar
och böjde dem lite längst ner.
Även texten och det bruna bakom 
är monterat på samma sätt.
 
Det blev ett roligt och passande kort till Kjell,
som ju är advokat och hela livet haft "slipsjobb"
och också varit road av snygga slipsar.
 
Kort inlägg idag - kanske blir ett till kort
senare idag.
Ha en fin fredagskväll!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättefint kort!
Jag blev nyfiken på vad det är för scraptidning du har.

Svar: Vet inte just nu vilken tidning det var (har lånat ut den + det som följde med) men jag köper oftast Cardmaking & Papercraft, ibland Simply cards & papercraft eller Papercraft inspirations.
MormorMargareta

2018-11-16 @ 19:38:39
URL: http://annicaslivvidhavet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0