16 november -18 Julkort med spillpappersmotiv ...

.... visar jag idag.
Jag fick ju så fina spillpapper av vänner
på träffen i Iggesund.
På några fanns det mönster,
som kunde användas till motiv på kort.
Här är ett:
 
 
Det blev ett 10x15 cm-kort
och jag har skrapat kanterna på papperen
(det gör jag nästan aldrig - men tyckte det passade här).
 
 
Allt här, utom den gröna cardstocken i kortstommen,
är olika spillbitar av mönsterpapper.
 
 
Insidan - mer spillbitar ;-)
Julstämpeln ur ett set från Panduro.
 
 
Baksidan fick också en tomte,
även om han inte var riktigt hel...
... så är det ju ofta,
när man jobbar med spillisar....
 
Ja det blev ju inget kuvert till det här spillpapperskortet,
det var bitarna för små för.
Det blir nog ett köpekuvert i craftpapper
till det här tror jag.
 
Ja det blev två inlägg i bloggen idag.
Jag har ju varit lite lat ett tag ;-)
 
Ha nu en fin helg!
Här har vi sett solen idag!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefint!

2018-11-16 @ 23:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0