26 april -19 Inga julfärger....

.... på veckans julkort,
gjort av spillpapper jag fått av scrapvänner.
Idag räckte det till och med till kuvert!!
 
 
Det fick bli ett A6-kort (alltså 10x15 cm)
för att det skulle få plats i kuvertet ;-)
Spillbiten med renar och den randiga biten
fick bestämma hur kortet skulle bli.
Stansade ut en renfamilj (eller om det nu är hjortar)
och ett par snöstjärnor med en av
Martha Stewarts punchar.
 
 
Glittrade snöstjärnorna och texten med Stickles.
 
 
Insidan fick dekor av "kuvertpapperet"
och Åsas julpoststämpel.
 
 
Kuvertet
 
 
Baksidan
 
 
Kort och kuvert, som vanligt.
Nu hopp i säng, för imorgon bitti
hämtar Åsa mig tidigt, för färd till Avesta
och scrapträff.
Jiipii!!
Ska bli jättekul!!
Om det blir något gjort återstås att se,
men umgås, skratta och prata
tänker jag i alla fall hinna med!
 
Ha en fin helg!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Ann-Marie

Jag gillar att det är en icke traditionell färg, det där med annorlunda är bra du vet...

Kraaaaam

Svar: Ja, det är ju roligare med olika än med lika .....Kram!
MormorMargareta

2019-04-28 @ 18:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0