17 februari -19 Söt nalle....

... med ett stort hjärta
fick bli motivet på Åsas kort
på Alla Hjärtans Dag.
Tyvärr fick vi ställa in vårt planerade program
eftersom hon insjuknade i influensa
just den 14:e  :(
 
 
Visst är han för söt den lille nallen!
Stämpeln kommer från Lili of the Valley.
Vi föll för dem när vi var på Ally Pally-mässan
i London för några år sen Åsa och jag
och köpte några olika nallar var.
Den här är färglagd med Distress Markers
och har dessutom fått en hel del GellyRoll-glitter.
Förutom papperet med rosor,
som också blev ett fint kuvert,
har jag använt spillbitar av Majapapper
och matchande röd cardstock.
 
 
Kram är en die från RoxStamps
och så har jag använt den konkava hörnstansen
från ek-success på alla hörn.
En die med kopplade hjärtan
fick jobba lite också.
Har köpt den på loppis, 
så jag vet inte fabrikatet.
Massor av glittriga streck utmed alla mönsterpapper
ritade jag med GellyRoll-pennan
Clear Star #700 - en favorit hos mig,
som du nog märkt!
Distanskuddar mellan papperslagren
är ett annat "måste" ;-)
 
 
Eftersom jag glömde fota kortet
innan Åsa fick det,
får du se insidan med text idag.
Som vanligt har jag stansat ut ett hål
i mönsterpapperet till skrivyta.
Fjärilen köpte jag på REA hos Kristinas:
Ultimate Crafts Fancy Butterfly.
 
 
Visst blev det ett snyggt kuvert
av rosenpapperet, som jag hittade
i mina gömmor.
Vet inte fabrikat - ibland får jag hjälp
av mina bloggbesökare...
 
 
Baksidans mönsterpapper
kommer i alla fall från MajaDesign.
 
 
 Avslutar, som sig bör, med kort och kuvert.
Åsa ligger fortfarande för ankar stackarn
och har fått sällskap av sin Magnus,
som också har influensa och feber.
Bläää!
Vi har hittills klarat oss.
Hoppas vaccinationen skyddar!
 
Årets första utomhusfika idag
när vi gjorde en utflykt till Gysinge och Sevedskvarn.
Så härligt i solen vid väggen i Gysinge!!
 
Hoppas du också haft en fin helg!
Roligt att du kikade in här - välkommen åter!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0