24 november -19 En månad kvar....

.... tills den dagen vi firar
därför att en ny stjärna tändes
och ett barn föddes i Betlehem.
 
 
Lilla "kotten ser en stjärna och tänker...
 
 
Spillbitar av papper i craft och rött
kom till användning idag
tillsammans med röd cardstock.
De röda scalloped kanterna är stansade med
dies från Cherry Lynn Design:
Stackers Nesting dies XL2 och XL5.
Cirklarna har jag stansat med 
Nellie's multi frames-dies.
 
 
Distanskuddar mella papperslagren förstås.
Det läckra gallerbandet har jag fått 
av en scrapvän från USA.
Gnistrande halvpärlor i vitt och rött
från Panduro.
 
 
Insidan fick (som så ofta) en kant
av spillet från framsidans kant.
De fina utstansade ljusen är en gåva
från en annan scrapvän.
God Jul är stämplat med en liten träklosstämpel,
den allra första jag köpte, tror jag.
 
 
Liite spill fanns kvar till baksidan också,
men till nåt matchande kuvert räckte det inte ;-)
 
Hoppas du haft en lika trevlig helg
som jag har haft.
Välkommen åter! Kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken söt liten igelkotte och fint kort =) kram

Svar: Tack ! Igelkottarna är mina vänner! Kram!
MormorMargareta

2019-11-26 @ 20:21:03
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0