1 januari -20 Liten sångare...

.... är det julsånger??
Eller sjunger han in det nya året??
 
 
Ett av Mo Manings fina motiv valde jag idag.
Han är för go den lille sångaren!
 
 
Han är färglagd med Distress Markers
och vattenpensel, som vanligt hos mig.
Motivet och kanten runt är utstansade med
dies från CC Design:
Scalloped rectangle CCC0016
 
 
Mönsterpapperen är från Maja Design.
De fina vantarna är present från en vän.
Så använde jag några av mina stjärnor
(de som fanns på DollarStore)
som dekor, samt en rosett.
Distanskuddar mellan de olika papperslagren
som vanligt, för att få lite struktur på kortet.
 
 
Har inte valt text till insidan än.
"Bra att ha- kort", som får bli det som behövs.
Använde samma konkava hörnstans från ek-success
som på framsidan - och en stjärna ;-)
 
 
Kuvertet i det mörka papperet,
det kommer nog att krävas en etikett 
för att brevbäraren ska ha en chans.
 
 
Enkel baksida
 
 
Ja, då slutar jag för idag med kort och kuvert,
Eller börjar, ska jag kanske säga, på det nya året.
Roligt att ni kikade in här!
Jag kommer att försöka inspirera även 2020,
ta det som ett nyårslöfte ;-)
 
Passar på att önska er, mina gäster,
Gott Nytt År!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, va fint med det lila och snygga kanter runt motivet. Kram

Svar: Tusen tack! <3 Blir så glad över dina kommentarer!Gott Nytt År på dig! <3
MormorMargareta

2020-01-03 @ 16:29:19
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0