16 juni -20 Den blomstertid ....

.... nu kommer!!
Ja, här har den redan kommit.
Idag slog den första rosen ut
på min vita rosenbuske!!
 
 
Den här fina stämpeln
fick en ganska enkel inramning.
Ville inte "dekorera sönder den".
En milt rosa cardstock i botten,
grön stansad kant - die från Craft Emotions,
och sen ett rosa mönsterpapper
under motivet.
 
 
Distanskuddar mellan lagren förstås.
En fjärilsknapp och lite ljusgrön bling
fick avsluta.
 
 
Insidan ska få en text sen
när jag vet vem som ska få kortet.
Den gröna kanten är spillet som blev kvar
när jag stansat framsidans kant.
 
 
Baksidan
 
Ja, sen var det slut för idag,
för mönsterpapperet var en spillbit
och räckte inte till kuvert.
Så bra att jag köpte kortstommar och kuvert,
så det finns kuvert när papperet inte räcker till ;-)
 
Ha det gott och välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Maude

Ett jättefint kort. Och rosen är helt underbar. Även stämpeln texten. Du gör så fina kort. Ha en fin sommar🥰

Svar: Tack snälla du - blir så glad över besök här - och kommentarer är extra välkomna!Önskar dig också en fin sommar! Kram!
MormorMargareta

2020-06-17 @ 07:53:09
Postat av: Maria

Åh, va fint! Du gjorde helt rätt i att inte dekorera så mycket så stämpeln riktigt får komma till sin rätt =) Jättefint kort! Var räd dom dig i värmen =) kram

Svar: Tack snälla! Lena, som fick kortet gillade det - och jag tycker stämpeln är jättefin!Kram!
MormorMargareta

2020-06-24 @ 19:34:08
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0