8 juni -20 Evelinas studentkort....

visar jag idag.
Hon tog studenten i fredags
och jag hoppas verkligen att hennes kort
kom fram i tid, även om
det skickades från Hälsingland.
 
 
Jag använde mig av dies från 
ett set från Cherry Lynn Design.
Studentstämpeln är från Reprint
och mönsterpapperet från Maja Design.
Sen har jag dekorerat med flagga,
studentmössa och blågula blommor och band
ur mina gömmor.
 
 
Distanskuddar mellan lagren förstås.
Foambokstäverna i namnet
köpte jag för länge sen på Panduro.
 
 
 
Insidan fick ett annat mönsterpapper
och Åsas fina poststämpel.
 
 
Enkel baksida
 
 
Avslutar med kort och kuvert idag.
 
Det var roligt att få göra studentkort igen i år!
Hoppas Evelina gillade kortet!
 
Har fortsatt pilla med mina små enkla kort
med utgångspunkt i mina spillpappershögar.
Det är ju nåt jag gillar - att "klappa papper".
Kul att ha nåt att göra
när det regnar!
Det kommer alltså flera kort här snart,
så välkommen åter!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Snyggt!!! fin balans :)

Svar: Tack! <3
MormorMargareta

2020-06-12 @ 10:38:44
URL: http://www.kirsi.nu
Postat av: Maria

Vilket fint studentkort och så snygga bokstäver! Riktigt "studentigt" kort med allt gult och blått och fina dekorationer. Det kom säkert fram i tid =) kram

Svar: Tack! <3
MormorMargareta

2020-06-12 @ 20:03:21
URL: http://www.iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0