19 november -21 Nillas söta snögubbe...

... inspirerade till dagens kort.
 
 
Är ju i Björkebo den här veckan
och jag tog inte med mig så mycket scrap
utan litade på att det fanns 
lite smått och gott här.
Några uppstämplade motiv,
Distress Markers, juldies,
och några dies för att stansa ut t ex cirklar.
 
Det fanns inte så mycket julrelaterat här,
men hittade några överblivna tags
från ett urgammalt julblock,
så fick använda dem,
tillsammans med vad jag haft med mig ;-)
 
 
Pernilla "Nilla" Nilssons härliga snögubbe
är inte av årets nysläppta
och kanske inte ens fjolårets,
men du kanske kan hitta den bland hennes freebies.
Annars finns där massor av nya godingar.
Jag stansade ut den med en cirkeldie
och satte en snöstjärnecirkel över.
(Stansad med die från Memory Box:
Frostyville Wreath)
 
Den fina snöstjärnans die
är röd om det kan vara till nån ledning.
Har ingen aning om fabrikat.
 
 
Insidan fick en kant av ett gammalt spill 
som låg här sen förr.
Tyvärr var den lite sned
men fick duga.
 
Flera tags fick ta plats här.
 
 
Ett blåmönstrat papper fanns,
som t o m räckte till kuvert.
 
 
Baksidan fick också en rund tag
och ett par remsor från kanten
på papperet där tagsen fanns. 
 
 
Ja, det blev alltså kort och kuvert idag också.
 
Imorgon drar vi hem igen till Gävle
och våra avfuktningsfläktar.
Ha en fin helg!
Kram!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, va fint det blev med den söta snögubben och den fina snöstjärneringen runt. Den stora snöstjärnan är verkligen läcker. Kram

Svar: Tack för rar kommentar! <3Kram!
MormorMargareta

2021-11-27 @ 21:29:58
URL: http://iazscraproom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0