12 augusti -23 Grattiskort t Mickan...

... som hon äntligen fått
efter semesterresan de varit på.
 
 
Ett ovanligt kort för att vara från mig.
Jag köpte en påse med diverse cut-outs
på scraploppis på Hudikträffen i våras.
Tillsammans med mönsterpapper
ur spillpapperslådan,
ett band med rosett och halvpärlor
blev det så här.
 
Färgåtergivningen på fotot 
är lite knasig
eftersom det är fotat i lampljus,
men hade inte tid att fota om.
Trodde postnord skulle hinna leverera
innan Mickan åkte på Ölandssemester,
men icke, trots 6 dagars tid :(
 
 
Liite bättre färger på det här fotot
och du ser dessutom
att jag monterat papperslagren
med distanskuddar.
 
 
Inuti kortet ytterligare en tag
och en text från loppisfyndet,
samt några blommor 
stansade i spillpapper med en punch.
 
Bladswirlarna är stansade med dies
från två olika julkalendrar:
Skapat av's och Rox stamp's.
 
Presenten var bidrag till en diskmaskin.
Det går att läsa om det
om man öppnar diskmaskinsluckan.
 
Nån baksida hann jag inte med
innan lantbrevbäraren kom.
Om jag vetat om att det ändå nte
skulle hinna fram till den 31/7
hade jag sluppit stressa ;-)
 
Nu har solen tittat fram lite bakom molnen igen.
Skönt efter allt regn!
Njut om du kan...
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0