9 december -23 Tackkort...

... till Sussi som ordnar våra tisdagsträffar i Gävle.
Hon gillar orange och lite starkare färger
och kontraster
än jag normalt använder.
 
 
Letade i mina spillpappershögar
och hittade en underbart blommig bit,
som jag tyckte passade.
Spillbiten var inte så stor
men med lite funderingar
fick jag den att räcka till hela kortet ;-)
 
Här på framsidan en utstansad cirkel
med svart scalloped kant runt.
Jag har använt dies från Cherry Lynn:
Stackers Nesting Dies,
circle and scalloped circle.
 
Thanks är stansat med die
från Hero Arts DC152 stamp & cut,
men jag använde bara dien.
Satte den på en stansad skylt
med kant stansad med die ur samma set.
(Hittar den inte just nu,
så vet inte fabrikat)
 
 
Insidan fick den mönsterpappersbit
som blev kvar efter cirkeln på framsidan.
 
Satte en guldkant runt kortet
utanför den svarta
och stansade bokstäver i guld
med alfabetsdies som fanns med
i Rox julkalender -18.
Så bra när det finns Å, Ä och Ö!!
 
Bling i orange från BoBunny.
 
 
En liten rimpa av spillbiten fanns kvar till baksidan.
Stansade en guldig scalloped ram
till min namnetikett.
 
Allt för idag - välkommen åter!
Kram!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0