24 maj -23 Snögubbe på julkort v 20...

... snart ikapp med bloggandet ;-)
 
 
Böejar idag med att visa det snygga kuvertet.
Köpte papperet för att jag se
att det skulle göra sig som "kuvertpapper".
Köpt hos Engströms, Fancy Pants Design:
Winter Park heter det.
 
 
Däremot var det nästan inget mönster kvar
till själva kortet,
så jag dök ner i spillhögen
och hittade ett med diffusa hjärtan.
 
Den söta snögubben
liksom cirkeln med julkramar
kommer från Jess Ink.
 
 
Dekorerade med snöstjärnor
stansade med punchar från Martha Stewart,
röda bling, ett sidenhjärta
och ett par hjärtepins.
 
Snöstjärnorna är glittrade med Stickles.
 
Jag har monterat de olika lagren
med distanskuddar förstås.
 
 
Insidan fick snöstjärnedekor stansad
med kantstans från Martha Stewart.
Papperet är delar av "kuvertpapperet"
men utan mönster.
 
Snöstjärnor lika som på framsidan
och röd bling.
 
Textstämpel från Jess Ink.
 
 
Enkel baksida
 
 
Kortet och kuvertet till sist som vanligt.
 
Skönt att snögubben inte smält
denna årets hittills varmaste dag ;-)
Det lär ju bli svalare imorgon enl smhi.
Det gläder mig!!
 
Ha det gott!
Kram!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0