10 september -23 Julkort för v 32 ...

... ack så försenat!!
Man skulle nästan kunna tro att bloggen somnat,
men icke!!
Det är bara jag som haft annat roligt för mig.
Korten ligger på hög men är inte ens fotade :(
Dags att ta tag i det här!!
 
 
Får ju ofta spillbitar och
t o m hela papper av scrapkompisar - TACK!
När jag var hemma i Gävle en sväng
tittade jag igenom min julpappersmapp
och hittade denna "ljuvlighet".
 
Kompletterade med silverkant
och ljusblå cardstock.
 
 
Gillar ju när det blir lite struktur på korten
så jag har monterat de olika lagren
med distanskuddar,
böjt hörnen på taggen och snöstjärnorna lite.
 
Snöstjärnorna, som är stansade
med punchar från Martha Stewart,
har jag chalkat med lite blått,
glittrat med Stickles och
klistrat i mitten och satt en blå rhinestone där.
 
 
Insidan har jag dekorerat i kanten
med spillet från den utstansade kanten
på framsidan.
 
Textstämpel från Jess Ink.
 
 
Baksidan med min namnetikett
och lite av mönsterpapperet bakom.
 
Ska försöka komma ikapp med bloggandet
när vi nu "flyttar hem basen" för vår tillvaro
till Gävle från Björkebo.
Den här perioden på sensommaren
när vi pendlar mycket
blir allt lite oredigt ;-)
 
Hoppas du har en lika härlig sensommar
som vi har - soligt och skönt!
Nu packar vi ändå ihop i Björkebo
och resten av hösten
blir det mer "besök" än "boende" här.
 
Ha det gott!
Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0