15 september -23 Julkort för v 35...

... nu närmar det sig
att jag har bloggat ikapp
och kan pusta ut lite ;-)
 
 
Nya djupdyk i julspillhögen
resulterade i detta kort
med en fin ny hÄnglapojke - love him!
Färglagd med Zig Clean Color
och vattenpensel, som vanligt.
På vinharna har jag glittrat med 
penselpennan Spectrum noir sparkling.
 
 
Älskar ju vimplar, som du kanske sett.
Här är ytterligare en
med en dubbel blomma i vitt och rött
med ett dubbelvikt sisalband under.
 
Textvimpel klippt ur en spillbit
av ett urgammalt julpapper.
 
 
Insidan med smala spillpappersremsor
och en av Åsas fina julpoststämplar.
 
Textstämpel från JessInk,
som så ofta hos mig.
 
 
Baksidan fick det sista av den här spillbiten
under min namnetikett.
 
Idag firas vår kung
som suttit på tronen i 50 år.
Har sett en del av firandet på TV
och sett massor av människor på stan,
när vi promenerade ner för en fika.
(Vi kom ner till vår lya här i storstan igår kväll)
 
KJell njuter av folkvimlet,
jag mer av lugnet i vår lilla lya.
 
Tack för att du kikade in här!
Trevlig helg!!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0