16 september -23 Julkort för v 36...

... nästan ikapp med bloggandet nu!!
Hurra!!
 
 
I mina outtömliga spillhögar
finns massor med fynd att göra
och inspiration att hämta.
 
Här ett kort i bruna nyanser
med ett såå sött motiv av domherrar
(tror jag mig kunna se även om de inte är i färg)
 
GOD JUL är stansat med dies från Rox.
 
 
På den här bilden kan du nog se
att jag glittrat fåglarna
med Spectrum noir Sparkle
och Sakura Gelly Roll  #700.
 
Snöstjärnorna är stansade med punch
från Martha Stewart.
 
 
Insidan fick en liten ängel
ur mina gömmor.
 
Textstämpel från JessInk 
stämplad med brun Versafine-dyna.
 
Spill även här - det är också bra
att spara det som blir kvar
när jag stansat ut motiv 
till ett annat kort ;-)
 
 
Enkel baksida.
 
Nu är jag snart ikapp med bloggandet,
men det kommer ett julkort
för denna vecka imorgon!!
Sen ska ni få slippa julkort från mig
ända till slutet på nästa vecka,
det lovar jag!
 
Ha det gott!
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fint du fått ihop detta kortet! Så fort jag såg det blev jag sugen på pepparkakor och tänkte på pepparkakor, kanske pga den fina bruna färgen =) kram

2023-09-18 @ 19:52:57
URL: http://iazscraproom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0