15 april -24 Jingle bells... (v 15)

...  ja förra veckans julkort alltså.
 
 
De söta kottarna med sina bjällror
kommer förstås från min stora kottefamilj.
Blir såå inspirerad av dem!!
 
Mönsterpapperen kommer från
en hög med 6"-papper,
som fanns med i en pizzakartong
med mestadels spillbitar
jag fick från en scrapvän.
STORT TACK!!
 
Kombinerade dem med guldigt papper
ur mina gömmor.
 
 
Jag använde min "stjärtstans" i hörnen
och klippte också vimplar av två av papperen.
 
Jag har som vanligt monterat 
de olika papperslagren med distanskuddar
för att få struktur på kortet.
Jag har även böjt vimpelflikarna
så de "fladdrar lite".
 
Dekorerade med ett par små bjällror
hängande i ett rött band,
halvpärlor i guld och en snöstjärna.
 
 
Insidan fick ett av mönsterpapperen
som jag använt på framsidan
(det fanns flera lika i högen).
 
Textstämpel från JessInk
och snöstjärnor stansade med punch
från Martha Stewart: Glacial snowflake.
 
 
Baksidan fick den cirkel,
som jag stansade ur insidans mönsterpapper
för att göra skrivyta.
Satte en guldkant runt både den
och min namnetikett.
 
Allt för idag!
Ha nu en fin vecka!!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0