18 april -24 Tre små möss...

... kommer med en gratulation.
 
 
Spillpapper ur mina samlingar
och en kakservett
samt craftpapper till kanten
har jag använt idag.
 
Stjärtstansen i hörnen och
ett litet utstansat Grattis
med en die från Crea Lies.
 
Den beigemönstrade biten
stansade jag i nederkanten
med en kantstans från Fiskars.
Satte ett turkos band och knöt en rosett.
 
 
Hittade de här tre mössen
på en "spillapp" bland mina
uppstämplade motiv.
På själva stämpeln, som är en gammal
gummistämpel på kloss
från Penny Black,
finns ytterligare två möss i raden.
Här kanske något hade hänt
så att jag klippt bort de sista,
men sparsam som jag är ;-)
fanns denna bit kvar.
 
Färglagt med penselpennor från ZIG
Clean Color och vattenpensel.
Akvarellpapperet det var stämplat på
var inte jättebra till detta
utan sög in färgen för hårt
men det får duga ändå.
 
 
Här ser du hur det blir
när jag monterar de olika lagren
med distanskuddar.
Det syns också hur jag glittrat kanterna
med Sakura Gelly Roll #700
längs papperskanterna.
 
 
Insidan fick en annan turkos spillbit
med ett stansat "hål" som skrivyta.
 
Textstämpel från JessInk
och ett blomband som dekor,
samt halvpärlor.
 
 
De avklippta kanterna
fick dekorera baksidan
under min namnetikett.
 
Tack för att du kikade in hos mig!
Välkommen åter!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0