25 april -24 Rött och guld - julkort v 17...

... kommer här idag.
 
 
Fortsätter använda 6"-papperen,
som jag fått.
Idag med guldiga detaljer till.
 
Den söta tomten kommer från Marianne Design:
Gnomes CS1107, och består av
både stämpel och die,
så jag slapp klippa.
 
Den runda julstämpeln kommer från JessInk
och sen stansade jag ut en cirkel
ur ett mönsterpapper med julhälsningar
på diverse språk och satte i mitten.
 
 
 
De här mönsterpapperen
var lite för tunna att montera med distanskuddar
men klistrade på guldpapperet
respektive akvarellpapperet
gick det bra.
 
Guldstjärnorna har jag köpt
efter jul på nån REA.
De var nog ämnade att vara bordsdekoration,
men funkade ju bra som kortdekoration också ;-)
 
Ett par vimplar och lite guldiga halvpärlor
fick också vara med.
 
 
Insidan fick precis samma upplägg
som framsidan, fast utan tomte ;-)
 
Julstämpel från JessInk.
 
 
Enkel baksida med min namnetikett.
 
Så skönt att jag är i fas med julkorten!
Vet hur bra det är att ha en stor "starthög"
frampå höstkanten!
 
Igår kändes det som om våren var på G
men idag regnade det iskallt igen.
Smhi lovar bättre väder
och högre temperatur till helgen,
men först ett snöväder till!!!
Väntar ut det och åker till Björkebo
först på lördag.
Längtar, både dit och till vårsol!!
 
Ha en fin helg!
Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0