7 mars -24 Solig dag med vårkänsla...

... inspirerar till vårliga färger
på detta kort.
 
 
En spillpappersbit i vårfärger
kombinerade jag med lila cardstock.
 
Motivet är stämplat med en gammal
gummistämpel på träkloss
- vet ej fabrikat.
 
Cirkeln med hjärtan är stansad
med en die från Spellbinders.
Ett par av de utstansade hjärtana
satte jag på vimpeln med texten.
 
 
Jag monterade alla lager med distanskuddar
och böjde textvimpeln med hjälp
av skaftet på en virknål - mitt "superverktyg"...
 
Textstämpel från InkyWings.
 
Jag drog glittriga linjer runt papperskanterna
med ZIG Sekura Gelly Roll #700.
 
 
Insidan med en annan vårtext,
också den från InkyWings.
 
Blommorna stansade och embossade med Floral Punch.
 
 
Enkel baksida
och inget matchande kuvert idag
eftersom mönsterpapperet var
en spillbit.
 
Chillar nu i soffan
efter en härlig solig promenad i Bönan
ute vid havet, som idag låg spegelblankt
där isen smält.
Ååååh så vi längtat efter solen!!
 
Ha det gott!
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0