26 december -10 Annandag jul



Idag har jag försökt göra ett "examensprov" och fixa ett inlägg på egen hand. Jag fick fina papper av Åsa i julklapp och blev inspirerad att göra ett "guldigt" nyårskort med det. Texten är stansad med QuickCutz Katie Skinni mini. Mönsterpapperet är ganska tjockt så jag gjorde inget kuvert till denna gång. Annars tycker jag det är så roligt att göra matchande kuvert med hjälp av  min Ultimate Pro.
Snön har yrt för fullt idag och våra julgäster har styrt söderut. Hoppas resan har gått bra för dem!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Kortet är underbart fint, guldglittrande.

Bravo, du kunde ju på egen hand med ;0)

Tack för att ni tog emot våra gäster hos er.

Kram ♥

2010-12-26 @ 20:59:03
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Hej kul att du kommit igång. Finr kort. JAg måste sättA IN MINA JULKORT JAG HAR GJORT. kRAM

2010-12-27 @ 23:13:45
URL: http://gobiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0