28 december -10 Snöig gråvädersdag



En god vän till mig gifter sig på nyårsafton och jag ville skicka en hälsning, så jag gjorde ett kort. Tyvärr har jag inte lyckats få det skarpt när jag fotade det, eftersom det varit en riktig gråvädersdag och dessutom en av åreta kortaste och mörkaste. Jag bjuder på det ändå.
Eftersom bruden är mycket musikalisk ville jag använda mig av mina notstickers, som jag köpt på Scraparazzi. I övrigt guldskimmer och romantik. Pappret med alla hjärtan kommer från Panduro.
Hoppas brudparet får en riktigt härlig bröllopsdag!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Hej Fint kort, så trevligt att gå in här och kika. God fortsättning på dig

2010-12-28 @ 22:33:07
URL: http://gobiten.blogg.se/
Postat av: Victora

Vilket fint kort, helt underbart vackert! Jag gör sällan kort nuförtiden, det blev några enkla, snabba julkort iofs. Kanske blir det mer framöver när jag blir inspirerad av det du kommer att visa här!

/Victoria

2010-12-29 @ 07:57:47
Postat av: Åsa/asamia

Det här kortet är underbart fint, har ju sett det IRL och det är ju ännu finare än här på fotot.

Kram ♥

2010-12-29 @ 17:46:38
URL: http://asamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0