8 april -11 Har fått ett äpple - och jag som är allergisk ;o)

Jag har fått denna AWARD av
Veronica

Gå gärna in och se vad hon gör för fint.

Även
Annelie

var gullig och gav mig en likadan!
Hon har också en intressant blogg, som du ska besöka.

STORT TACK till er båda,
det var en oväntad uppmuntran!



Eftersom jag fick de här när jag var i fjällen och eftersom jag är novis på detta med bloggande
(fick i julklapp av min dotter att få hjälp att starta bloggen)
har jag väntat tills jag kom hem och kunde få hjälp med att fixa och skicka vidare.

Reglerna för denna är att man ska ge den vidare till bloggare med under 100 följare,
så dessa kan upptäckas.

Jag inspireras bl a av dessa bloggare, som jag ofta besöker
och vill ge denna award vidare till, så att även andra upptäcker dem och allt fint de gör:

Ankie G

Linda/pysselbus

Miamaria

Eva-Lena
  
Ni är många som gör så fina saker och är så kreativa!
Jag, som bloggarnovis är så imponerad av alla era stiliga bloggar också,
men HUR ska jag veta vilka som har mindre än 100 följare - 
tänk om jag nu trampar nån på tårna ;o)   Förlåt i så fall!
Därför får det räcka så här, även om ni andra, som brukar få besök av mig,
också är värda en award för inspiration ni ger!

Ha en riktigt trevlig helg!
Själv tänker jag åka till Morkarla och ta igen en hel del av den scraptid
jag förlorat i skidspåren i Funäsfjällen!

Kramar!

 


.


Kommentarer
Postat av: Onkis

Va roligt att du blev glad :)

Ha en trevlig kväll.

2011-04-08 @ 16:39:59
URL: http://onkis.webblogg.se/
Postat av: maria

Men...va glad jag blir =)) Tack gulliga du!! Nu blev det extra trevligt med fredag.

Jag och Monika kommer ner till mässan, kanske vi ses då.

Trevlig helg!!

2011-04-08 @ 19:30:33
URL: http://maria-miamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0