25 januari -11 Nordanvinden viner, men vi längtar efter nysnö i skidspåren.

Dagens promenader blev kalla. Isiga vindar svepte runt oss, så det blev jätteskönt att slå sig ner vid scrapbordet inne efteråt.

Visst har man många som man vill tacka! Ett tackkort är ofta på sin plats.

Den utstansade texten hade "blivit över" hos min dotter och blev inspirationen till det här kortet.
Blommor och skellettlöv från PYhobby. Det lilla pärlspännet på bandet är köpt i England.
Även här har jag använt pappersveckaren. Jag gillar kontrasten mellan det småblommiga och storblommiga mönsterpapperen. När man gör kuvert till sina kort får man ett par remsor av kuvertpapperet kvar att pryda kortet med.
I det här fallet blev kuvertet extra snyggt mönstersatt tycker jag.



Hoppas på nysnö, för nu är det alldeles för isigt i skidspåren för att jag ska våga mig ut.
Får ta på dubbskorna och promenera i stället och kan scrappa och sticka utan dåligt samvete.

Tack för att du tittade in hos mig!
Lämna gärna ett avtryck innan du går!

Kram från
Margareta


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0