12 december -13 Körkort och julkort.....

Som ni kanske hört har Åsa och jag
under senhösten inte bara varit scrappare
utan också "körkortshandledare" till äldsta barnbarnet
och idag fick hon sitt körkort!!
HURRA!!
 
Naturligtvis firade vi med kort och blommor
och så bjöd morfar på julbord,
dagen till ära!!
Gratulationskortet hann inte bli fotat,
så det får ni se en annan gång.
 
Visar ett julkort idag istället:
 
 
Ett ganska enkelt kort med en STOR julkula.
Papperen fick vi på Avestaträffen i höstas, tror jag.
De stora utstansade bokstäverna
är "avlagda" efter Åsa -
åh så bra det är att få ärva!!
Det som legat och blivit tråkigt hos henne
är ju nytt och inspirerande hos mig!!
 

Insidan med lite plats för julhälsning.
 

Kuvertet.
 

Kort och kuvert - clean and simple.
 
Tack för rara kommentarer!
Jag blir så glad - så roligt också
med alla nya vänner jag fått
genom bloggen!
Kramar om!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Onkis

Va kul att hon klarade körkortet, grattis!
Vilket vackert julkort med en maffig julkula.
Kram!

2013-12-13 @ 08:30:17
URL: http://www.onkis.webblogg.se
Postat av: Pysseltokiga Marie

Hej Margareta!
Så roligt att hon klarade körkortet, Grattis!
Ditt julkort blev superduper läckert, tokgillar:))
Läckra papper och dekorationer:))
Tack för din fina kommentar inne hos mig, blev sååå glad:))

Ha nu en fin tredje Advent:)
Kramizar Marie

2013-12-13 @ 10:45:34
URL: http://mariespysselsida.blogg.se
Postat av: Åsa

Nu har du jullov från bilskoleverksamheten. Skönt! Själv ska jag ut med den andra eleven ikväll o testa halkan. Finfint kort du gjort. De bokstäverna passade perfekt.

2013-12-13 @ 13:07:37
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0